Jaaaaadaaaaa! SÅ stolt over mannen min!

At en liten melding kan ha SÅ stor innvirkning på dagen er bare helt fantastisk! 😃 Jeg har vært rimelig anspent i dag, helt til meldingen tikket inn ❤️ den siste og viktigste eksamen, den som teller aller mest! Han fikk oppgaver han følte han mestret og ingenting gjør meg gladere 😁 jeg unner han å lykkes i alt han gjør og nå kan Sebastian ta juleferie ifra studiene sine  🥳

 

Åååååå! SÅ stolt jeg er! 😍

 

Jeg har vært på erfaringsforum i dag og har hatt Torbjørn Mohn-Haugen på skjerm! 😀

 

Han har gitt ut boka «Erfaringskonsulenten» som er den første boka om dette nye yrket som er i vinden nå. Jeg skal forte meg hjem og bestille den! 😁  

 

Nå er det jammen santen meg helg igjen ❤️ det betyr at juleloppemarkedet står for tur i morgen og jeg skal okkupere tankene med dette istedenfor og tenke på nikotin, akkurat nå trenger jeg all adspredelse jeg kan finne 🤭😤

 


Nå gleder jeg meg bare til og ta helg og vite at nok ei viktig uke er overstått med god margin og godt arbeid! Det handler ikke lenger om å ta en dag av gangen men hva man fyller dagene med. ❤️

 

Herrelighet for en fin fredag dette ble 😁

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg