Innegrilling i griseværet

Reklame | ELLOS.NO

Det HØLJER ned i bøtter og spann ute og man blir skjortevåt bare man tørr seg ut døren! Det er på slike dager det er deilig å sitte inne i stua med tv-en på og lyset av og bare høre på lydene som kommer utenifra. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er oppvokst her eller ei, men jeg trivest i slikt vær så lenge jeg slipper å oppholde meg ute over lengre perioder. Det er liksom noe trolsk over det og det er på sett og vis koselig.

Jeg måtte lure meg på butikken i dag også, og merket for alvor hvor enkelt og greit alt er når man har bilen man kan bruke på slike dager, og det slår meg hvordan denne bilen har forandret hele livet mitt. Vi har aldri hatt bil på huset, og alt har vært så tungvint, jeg tør nesten ikke å tenke på hvor mye penger vi har brukt på taxi oppigjennom årene, for det er heeelt vilt! Man er så mye mer selvstendig, selvom jeg må ha sidemann fortsatt, og man får gjort ting med en gang isteden for å utsette alt. Bilen gjør rett og slett tilværelsen min mye enklere, og det er alltid en glede å sette seg bak rattet og føle på friheten <3

Det ble kjøpt inn grillribbe i dag, så vi tar en enkel vri på grilling! Jeg syns grillmaten blir like god i ovnen som på grillen, så vi er ikke så nøye på det. Været er ingen hindring for oss med andre ord lenger når vi slipper å gå alle veier og har bilen som fører oss dit vi ønsker <3

Vi satser på en innedag foran tv-en og liggende på sofaen og bare nyte tilværelsen <3 livet er hærlig folkens <3 så får vi bare mimre tilbake til deilige dager med sol på Norges vakreste sandstrand!

Sony

Sony

Head

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg