Innboksen sprenges av lånetilbud og kredittkort – Skam dere!

Den siste tiden har jeg blitt provosert hver eneste dag når jeg har åpnet mailinnboksen min!😬

 

Ikke på mine egne vegner, jeg har gått i gjelds-fella selv så den går jeg ikke i igjen men jeg tenker på alle disse der ute som nå har det stramt økonomisk og er desperate.💔 Litt om den perioden av livet mitt når jeg satt med 350.000kr i inkasso og skittgjeld finner du her: 👇

https://monicavederhus.blogg.no/privatokonomi-gjeld-og-disse-tingene-vi-ikke-skal-snakke-om.html

 

Hadde jeg vært mor til småbarn nå, hatt store regninger jeg ikke hadde muligheten til og betale eller slitt med å ha mat på bordet til familien så hadde det vært rimelig enkelt å takke ja til disse lånetilbudene som omtrent blir slengt på en, disse kreditt-korta med svindyre renter som blir prakket inni innboksen daglig. De som tilbyr disse tingene burde skammet seg!😠

 

 

 

Spesielt den siste tiden når nyhetsbildet er fylt med informasjon om hvor vanskelig vi nordmenn nå har det økonomisk har jeg også merket en stor pågang av slike mailer som inneholder lånetilbud og kort, ja jeg får daglig slike mailer som får blodtrykket til og stige og irritasjonen krible. Det har blitt latterlig enkelt å gjøre seg til gjeldsoffer når man står i desperat situasjon og det ser noen sitt snitt til og utnytte på det groveste. 💔

 

Ja om livet ikke er kjipt nok, hvorfor ikke ta opp ett lån man ikke klarer og betjene og får enda mer hodebry en man hadde i utgangspunktet?😞 ett man faktisk betaler det tredoble når man har betalt alt ned… Gode tilbud ute å går! kjenner at jeg koker når jeg vet hvor mange som har det vanskelig nå. Usj… det var dagens utblåsning! 😖

 

Noen tjener på andres ulykke og det strider imot alt jeg tror på her i verden. Nå skal jeg riste av meg irritasjonen og sette meg ned og skrive på alle disse tekstene som venter på meg, jeg måtte bare innom for og ytre min mening høyt og klart før jeg klarte å gå videre.

 

Ønsker dere en fin kveld og si gjerne hva du mener om dette i kommentarfeltet under her 👇❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Vet du hva, Monica, jeg er også en av mange, som blir bombardert av slike «gode» tilbud😡
      Jeg sier til gubben, at det er nok mange som tror vi er ganske fattige etter jul🙈
      Heldigvis er ikke en av dem som lar meg lure til et «Liv» i helvete, men som du sier, mange som slite fra før, vil nok gå på dette, og kan pustet lettet ut en stund, men det blir enda verre når kravene begynner å komme😡 Forferdelig at det skal være sånn, for dem som går på dette blir jo mer tynget, skulle ikke være lov😡😡

    2. Samme her. Strøyme på med lånetilbod og anna dritt, i innboks – og søppelposten. Fryktelig irriterande. Trist for dei som let seg lokke av alle desse “tilboda”.
      Ynskjer dokke begge to ein fin kveld 🌺😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg