Ingenting kan ødelegge den chille stemninga her!

At det skulle gå så fort og falle inni denne rollen hadde jeg faktisk ikke trodd!🤭

Jeg så for meg at dette ville bli en brå overgang men jeg tar meg selv i å virkelig nyte friheten jeg nå kjenner på!😁

Først langt utpå dagen i dag tok vi grep om oss selv og dro og handla, vi låg i hver vår ende av sofaen og dro det så langt det gikk 😅

Vi har med andre ord virkelig tatt denne ferien på alvor! 🤭🐣

Den eneste planen vi har for hele denne lørdagen er å lage pannekaker og når det er den eneste planen vitner det om at jeg virkelig har slått meg til ro denne ferien.

Jeg krever overhode ingenting av oss, annet en at vi koser oss og bruker tiden til og slappe skikkelig av.

Hverdagen er hektisk nok, hele leiligheten bærer preg av at vi har mange baller i lufta samtidig og støvdottene dukker opp overalt!🤭

Jeg skal bruke disse dagene til og lade batteriene og bare sulle i leiligheten, jeg har tatt frem strikketøyet mitt og vi har massevis av programmer og seossopp på 😁

Ingenting kan ødelegge den chille stemninga her

💐🐣💐

Bare innom for og ønske dere en deilig påske ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg