Ingen rehab på oss

Reklame | Ellos.no

da er det bestemt av oss begge, og vi starter planleggingen fremover på en helt annen måte enn før. Planen var at han skulle reise nå og jeg bli hjemme, men nå blir begge hjemme og jobber for det vi har her. Valgene har vi tatt for oss selv hver og en, og de er ganske så veloverveide! Jeg tenker vi har tatt selvstendige valg og er klar for det som kommer fremover. Jeg var helt forberedt på å bli aleine og stå i dette selv! Jeg ser frem til denne fremtiden våres og se hva som skjer fremover, og jeg tror den blir spennende.

Det er Torsdag igjen og jeg føler disse ukene går altfor kjapt! Jeg er ikke i form og det er noe som ikke stemmer for meg. Jeg har NULL tiltak og de minste ting blir store utfordringer, og jeg klarer ikke ta meg selv i nakken heller. Jeg var forberedt på at medisinkutting ville gi en liten depresjon men jeg var ikke klar over at det ville vare så lenge som dette har gjort.

Det er litt kjipt å blogge når jeg ikke får delt den, og får mange spørsmål om jeg har slutta siden jeg ikke poster ting på Facebook lenger, så jeg mister en del lesere og syns det er skikkelig kjipt! Men jeg håper det ordner seg etterhvert.

Vi har utvidet familien våres med 3 nye fisker, og det virker som dem trivest her med oss, så nå har vi 4 til sammen. Kampfisken godtar dem til nå, og han trenger selskap den også selvom det er uvant for han 😉

Reebok Performance//Reebok Classic//Reebok Performance//Reebok Performance

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg