Ingen ettervern ingen oss

Min kjære har komt hjem ifra jobb og slengt i seg middagen og vi har inntatt lokalet over alle lokaler ❤️ Rommet som betyr så mye for rusfriheten våres og faktisk vårt forhold sitt eksistens, uten rusfriheten kunne vi ikke ha vært sammen.
Alt blir så klart og tydelig hver gang vi er her og all jobben vi legger ned i dette med og ikke ruse seg gir en mening, en gang i uka trenger vi denne påminnelsen og jeg har faktisk ikke ord for hvor mye dette betyr for meg ❤️

Ettervern er det viktigste for meg! Før var ordet noe som ikke ga mening men nå vet jeg hva det betyr og hva det gjør for min rusfrihet, uten det hadde jeg faktisk ikke klart det jeg nå gjør.

Å la være og ruse seg og være fysisk rusfri er en enkel sak men og være psykisk rusfri har vært den viktigste endringen i mitt liv, uten ett ettervern tror jeg at jeg bare ville vært fysisk rusfri  og gått på hvite knoker, ett liv på vent.

Jeg er så takknemlig for og få lov og sitte her, være meg selv og dele med mennesker som forstår meg ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg