Ikke meg selv lenger

Tirsdag og jeg oppdaterer siden til skolen i ett sett! 😳 jeg venter på karakter og som alltid trekkes det lengst mulig ut i tid, jeg er skikkelig nervøs for resultatet!😬

Jeg vet med meg selv at jeg ikke har prestert mitt beste og med mange omganger med skrivesperre måtte jeg bare levere den inn som den var. Jeg håper at magefølelsen ikke stemmer denne gangen men jeg kunne ønske at vi fikk resultatet snart så jeg slipper å gå rundt i dette uvisse.🤭

I dag har jeg en dag her hjemme og den eneste planen er å besøke en venninne av meg.❤️

Jeg skal i dag prøve å ikke bli fanget i mobilspill og heller faktisk gjøre noe konstruktivt.😅

Jeg tror at dette har påvirkning av nettene også, at jeg blir sittende på skjerm over lenger tid og egentlig bestemmer jeg meg hver eneste dag om å unngå det men jeg ender alltid opp med å gjøre det samme.🤭

Jeg har hele dagen foran meg, jeg håper at jeg får gjort det jeg planlegger i mitt eget hode.

Jeg vet ikke annet å si en at jeg ikke er helt meg selv for tiden.. jeg glemmer alt og går rundt i en dvale jeg håper snart er over. Nettene preger meg mer og mer. 

 

Ha en superduper start venner ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere in

n og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg