Ifra fullstendig anonym til og bli offentlig og uredd

Dagsplanen var og starte på forberedelsene til de to foredragene jeg skal holde i nærmeste fremtid nå siden det begynner og haste. Det har endt opp med ryddet og vasket leilighet og masse grubling og blogging til dere! jeg er en ekspert på og utsette ting, men lar meg overhode ikke bli overveldet av den grunn.

 

I dag har jeg blogget om noen av grunnene til at noen ender i rusen, hva samfunnet rundt kan gjøre og hva som faktisk har funket for meg. Jeg har blogget om en barndom i rusen, volden og brutaliteten som faktisk er i ett rusmiljø og velger egentlig og ikke pakke ting inn for dere. 

https://monicavederhus.blogg.no/takk-for-at-du-sa-meg-kjaerlighet-er-grenser-aerlighet-og-ansvar.html

https://monicavederhus.blogg.no/hvorfor-blir-man-rusavhengig-og-hva-kan-samfunnet-rundt-gjore.html

Vakre Kannesteinen

Ganske mange tanker har gått igjennom hodet iløpet av dagen og jeg tror jeg har bestemt meg for hva som skal være foredragets røde tråd! disse menneskene som har sett meg, lyttet til meg og trodd på meg, jeg ønsker og ta opp alle disse tingene som førte til at jeg kuttet rusen og alle midler jeg har brukt for og ikke falle tilbake. 

 

Åpenheten vil være en sentral rolle i dette foredraget for man kommer faktisk ikke utenom det, åpenheten har reddet meg ifra fengselet jeg har bygd opp rundt meg selv hele livet og hjulpet meg tilbake til dette “normale” livet jeg alltid har drømt om. 

Min kjære prøver og få ut hengerfestet som står bom fast.

Jeg håper dere vil være med oss på denne reisen av ett liv, i både medgang og motgang! jeg håper dere får noe positivt utav denne bloggen og deler den med dem dere kan. Uten dere ingen meg. Dette har vært en flott dag! gleder meg til og ta fatt på morgendagen sammen med dere. 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg