I morgen gir vi hverandre vårt JA! (forhåpentligvis)

Da vi stod foran presten i kirka i dag såg jeg den første ekte reaksjonen ifra min kjære igjennom hele denne planleggingstida! 😁

Det var så deilig og se at også han føler noe, hva som helst! 😂 jeg har liksom gått og hatt lyst og røske i han, jeg mener det får være grense for hvor kul man kan være og har vært litt oppgitt over å være den eneste med frynsete nerver.😁


 

Vi har vært i kirka og gått igjennom morgendagen og hatt en riktig fin samtale med presten som skal vie oss i morgen, jeg kan ikke få sagt det nok hvor fornøgd jeg er med og få akkurat henne! ❤️ når vi stod inni denne store kirka som jeg har “vokst opp” med og fikk kjenne på og bare være der kjente jeg hvor lite jeg har gruet meg forut morgendagen, jeg har rett og slett blitt okkupert med og være syk og kanskje det er like greit? 😂 om jeg hadde vært meg selv hadde jeg ødelagt meg selv med krisetenking og stress. Nå er jeg faktisk ikke istand til og egge meg selv opp eller stresse rundt som en bridezilla 😁

Nå gjenstår bare småting, noe som skal hentes der og noe som skal bringes dit og jeg har egentlig bare lyst og gå og legge meg, det blir rart og våkne i morgen til sin egen bryllupsdag, hvem i all verden hadde trodd dette liksom? jeg kan IKKE vente til å se barna mine, ha vennene mine rundt meg og familien jeg har valgt selv, hver enkelt av dem som kommer betyr noe for oss og vi gleder oss til og dele en hel dag sammen med massevis av mat og rikelig med drikke. Det blir fest!

 

Nå skal jeg bare kaste meg rundt og fikse de siste tingene og ta en ekstra tidlig kveld for og pleie en stygg forkjølelse, det hadde vært synd om det ødela partyformen i morgen.😂🤞🤞

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg