I dag SMELLER det!

Etter gårsdagen og to langvakter på rad på jobben tenkte jeg å sove til langt på dag ikke ville bli noen sak, jeg var helt fullstendig ferdig som menneske når jeg omsider kom rullende inn døra her hjemme 😬

Man kan si hva man vil men pendling så lenge hver eneste dag knekker meg litt og når jeg er halvveis hjemme synker jeg sammen, samma hva energi jeg har idet jeg går ifra jobb.🤭

 

I dag våknet jeg kl5 men klarte å sove noen timer til etter lang tid med kaving i senga. Den siste uka har jeg hatt mareritt hver eneste natt og det er ingen tvil om at underbevisstheten min jobber på spreng, en lang dusj og en varm kaffekopp måtte til for å røske av seg natta.😅

 

I dag reiser vi!❤️❤️

Og flere ganger har klokka på veggen lurt meg skikkelig!🤭 vi reiser klokka 12 og hver gang jeg titter på veggen tenker jeg at tiden er knapp men når jeg ser på telefonen ser jeg at det er en hel time til med reisefeber som venter oss her hjemme. Jeg har forresten ikke hatt tid til og pakke ennå så jeg trenger nok tiden jeg har og er glad for den ekstra timen som ikke kunne passet bedre en i dag.🤭

 

Ett tredagers seminar på Storefjell høyfjellshotell er ikke å forakte etter eksamenståka, massevis av arbeid og lite tid til reiser og opplevelser!❤️

 

Jeg gleder meg noe helt vanvittig til disse dagene som er fullspekket av foredrag og inspirerende mennesker, det er alltid med store sommerfugler i magen vi reiser dit og vi ser frem imot vårt fjerde år på Gol. I cant wait!😁

 

Vi har med oss to til i reisefølget vårt så til og med reisen dit er noe jeg ser frem til i år. Nå må jeg springe og pakke kofferten, vi blogges venner ❤️ avslutter med  bilde ifra hvert år på seminar👇

 

Første året ❤️
Andre året ❤️
Andre året stod jeg på scenen og fortalte historien min for første gang for ett stort publikum ❤️
Tredje året ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg