Hvordan få ett bedre parforhold?

Den siste tiden har noe skjedd her i heimen når det kommer til kommunikasjon og samhandling! vi har gjort noe som får mamma til og flire godt men det funker for oss og da betyr det lite hva andre mener. Nå når min kjære har vært hjemme har vi ett møte hver dag der vi planlegger dagen og hverandres avtaler, vi setter oss ned og lager en slagplan over dagen og hva som skal gjøres og det fører til ett langt mer effektivt resultat, dere ser jo på prosjektene våres at vi ikke har brukt lange stunden og at resultatene har komt med en gang. Kommunikasjon er nøkkelen til det hele. 

Å jobbe som ett team er viktig for og få ett parforhold til og vare, da slipper man misforståelser og at man går oppå hverandre, jeg tror vi har funnet nøkkelen til og få forholdet til og blomstre og vi kjeder oss ikke ett sekund sammen! respekt kjærlighet og tillit er alt!

Aldri i verden hadde jeg trodd at jeg ville være i ett sunt forhold som er bygd på de riktige verdiene <3 jeg føler meg så heldig som har funnet mannen i mitt liv og min bestevenn! tenk og være så heldig og få lov og gifte meg med denne mannen som har endret hele verden for meg, som har vist hva ekte kjærlighet er og som jeg stoler på!

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg