Hva er vel livet uten deg? – Ut på tur aldri sur –

Da er dagen endelig her!😁 dagen der vi pakker ned og reiser av gårde til familien våres i Bergen.❤️
August har blitt måneden for begivenheter og opplevelser, det er ikke bare bryllupet våres vi har sett frem til men både denne turen og samling sammen med menneskene våres i Rusettervernet, denne måneden blir bra!😁 det er helt sprøtt og tenke på at i morgen har vi vært gift i en uke allerede, tiden flyr og innimellom er jeg redd tiden går så fort at vi ikke helt får med oss livet, å ta seg tid til og ta innover seg disse tingene er viktig og nyte øyeblikkene.❤️

 

Jeg gleder meg helt vanvittig til og se svigermor og resten av flokken våres, jeg gleder meg til mange timer i bil sammen med mannen min og hele opplevelsen av å bare reise bort sammen, glemme alt her hjemme og bare nyte, livet blir aldri kjedelig sammen med Sebastian. Hva ville vel livet vært uten han?❤️

 

Nå skal jeg gjøre de siste forberedelsene, fisken våres har fått vaska karet sitt og er ikke særlig fornøgd med romsteringen min, oppvasken er tatt og det eneste som gjenstår er og bli ferdig og klar selv! min kjære skal jeg hente på jobb så reiser vi direkte til Bergen, dette blir en magisk helg!😁

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

5 kommentarer
    1. Den 11.08 skriver du om selvpålagt karantene og isolasjon pga sykdom. En dag senere så dras det på reise. Hva menes det med «isolasjon og karantene»? Det gir ikke logikk, om du skjønner hvor jeg vil? Kanskje du vil forklare og opplyse hva du mener? Takk.

        1. Joda, greit det. Men å bruke ord som karantene og isolasjon? Det blir som å skrike ulv, når det handler om å trenge litt ro bare? Sånn overskrift gjør at en ikke gidder å klikke inn – det stemmer jo ikke med fakta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg