Husprosjektet fortsetter!

Det er Mandag i heimen og etter de hektiske ukene jeg har hatt er det deilig å tenke på at jeg ikke har de store planene for denne uka her, og jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil med alle disse timene foran meg. Min kjære er på jobb og dagene blir lange om man ikke har interesser selv og egne prosjekter! I går jobbet jeg mange timer med klesrommet og soverommet våres og i dag tenker jeg å vie litt tid til gulvet på badet og resten av leiligheten. Alt skal henges opp igjen på veggen og alle gulv trenger en shining etter vindusbytte! Jeg har nok å henge fingrene i, med andre ord. 

Hjemmet mitt er viktig for meg, det er en del av tilfriskningsprosessen min, jeg har ett behov for å ha ro og orden her, når det står på som værst rundt meg. Jeg trenger ett sted jeg kan flykte til, der jeg kan føle meg trygg og kan slappe av, og når prosjektene hoper seg opp foran meg trenger jeg ett sted som er mitt og som jeg trivest i. Jeg tenkte litt på det i går at jeg inviterer mennesker inn uten nøle nå, før var jeg flau over hjemmet mitt og ønsket ikke å bringe andre inn hit, jeg følte meg skamfull over hvordan det såg ut her, og klarte omtrent ikke være her selv i lengre perioder. Jeg brukte hjemmet mitt kun når jeg var så dårlig at jeg ikke kom meg ut, og jeg stakk av med en gang formen var bedre. Nå er dette ett hjem for meg, og det er så godt å få det slik vi ønsker det. Ikke koster det stort heller, for vi har pusset opp på budsjett og fått alt veldig billig, foruten vinduene som kostet litt. Det er en glede å invitere gjester og være stolt over hjemmet mitt <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg