Huset faller sammen og vi har datenight!

Hei Hå! Hvor dagene går!😳

 

I kveld har jeg duka opp for datenight på en helt vanlig tirsdag ❤️

 

 

 

 

 


Vi har vært og handlet inn til Sebastian sin arbeidsdag og min kursdag, vi har fylt bensin til svimlende 24kr litern og jeg har fått meg ett lite sjokk når jeg oppdaget merkelige lyder i gangen og ikke våget og gå ut og se.🤭😂

 

 

Takrenna har løsnet og henger og dingler ute! 😬 huset faller ifra hverandre og dem som skulle komme og se på dette kom allikevel ikke i dag som lovet og jobben blir med ett ekstra stor siden det nå har løsnet helt fullstendig der oppe.

 

 

Det er rart hvor mye man klarer å presse inn i en liten kveld 😁 Dette har vært en bedagelig og deilig tirsdag! En skikkelig opplading til morgendagen som blir brutal! 😬

 

Nå skal jeg nyte det som er igjen av kvelden ❤️ Natti natt bloggen ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg