Home sweet home

Reklame | Ellos.no

I dag var det helt ekstremt godt å komme hjem i varmen og til mine kjære her hjemme etter en lang dag på farten. Det er rart med det, man blir alltid kald på reise og i dag fryser jeg virkelig! Så det var godt at min kjære har det varmt og godt her til jeg kommer hjem igjen. Jeg merker hvor redusert formen fysisk er mer og mer, og i dag var det helt tydelig at det ikke er spesielt med bedring på meg i disse dvaletider, og jeg tror opptreningen blir lengre og mer brutal enn jeg forestilte meg, for jeg er virkelig ikke sterk i ryggen og det er vondt når jeg er i aktivitet. Jeg kommer meg ikke en gang bort i gaten og tilbake uten å bli liggende resten av dagen, så her må det tiltak til, og spesialøvelser for å komme meg på beina igjen! Jeg savner å kunne gå på fjellturer og gjøre som jeg ønsker, og det er synd den fysiske helsen begrenser så kraftig hva jeg kan gjøre, spesielt når det stopper meg i aktiviteter med barna mine, da er det ekstra trist! Men vi kosa oss heldigvis uannsett vær og min form 🙂 det er utrolig kjedelig å sitte på båten hjem, for frem er det bare en sann glede! Hjemturen er alltid langsom og jeg er glad jeg har både telefon og PAD med masse serier, ellers hadde dagen blitt ekstra trått for min del. Jeg skal bare slappe av resten av kvelden i varmen her, så jeg er klar for morgendagen og selveste nasjonaldagen! Meget mulig jeg kaster på meg festdrakten og drar an helt ut på mitt vis. 

Hipp hipp….

Reebok Performance//Reebok Classic//Reebok Performance//Reebok Performance

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg