Himmel på jord!

Energien og pågangsmotet er helt tomt og dagene bare glir forbi uten meg, vaksinen og behandlingen av traumene har tatt det beste av meg men heldigvis ser jeg lyset der fremme og gleder meg til den dagen jeg våkner og faktisk er uthvilt!

Heldigvis er det bare det som plager meg og det kunne vært så mye verre, ja det har faktisk vært så sinnsykt mye verre før så jeg tar denne runden og håper at den snart er overstått og jeg kan komme tilbake til meg selv! 

At livet røsker og river i meg er jeg vant med, jeg har faktisk blitt vant med og kjempe ulike kamper hver eneste dag. Det har faktisk blitt en del av meg og alltid ha en kamp på gang og lite visste jeg den gangen jeg startet denne reisen at jeg fortsatt så lenge etter ruskutt fortsatt ville streve.

I kveld tok vi turen dit jeg føler ekte sjelefred, der jeg kan komme med kaoset jeg føler innvendig og plutselig finne knappen til og slå meg av. Det er hit jeg reiser flere ganger i uka bare for og roe ned og hente meg innigjen, jeg føler på mange måter at jeg slipper og miste meg selv på grunn av disse turene, jeg blir bevisst på hvem jeg er og hvor jeg kommer ifra. 

Jeg har faktisk bodd her da jeg var liten, vi flyttet enormt mange ganger og jeg har faktisk mistet tellingen, men dette stedet gjør noe med meg og kansje det har med og gjøre at jeg fikk en tid her som var god da jeg var liten og  som gir meg denne freden og denne følelsen av og være hjemme? 

Nå krysser jeg alt jeg har for at jeg får en natt uten uroen i kroppen og marerittene, jeg håper virkelig at dagen i morgen blir bedre. 

Tusen takk for støtten folkens! dere er fantastiske og gjør meg vanvittig sterk! 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Som man önskar att det fanns en qickfix på den här jävla “sjukdomen”. Jag antar dock att det är något man förmodligen kommer slita med det resten av sitt liv?
      Som att det på något vis är en inbyggd del av en som man måste kämpa med.
      Känner igen mig i så mycket du skriver och även fast jag inte känner dig så känns det skönt att veta att vi är fler.
      (även fast du har kommit 300 steg längre på din resa).

      Jag hoppas att din natt blev mardrömsfri och fin!
      Ha en bra dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg