Herregud vi kan kjøpe bil!

 


Banken ringte meg akkurat og lånet er innvilget 😳 det vil si at jeg bare kan ta en telefon når jeg har funnet det nye «gullet mitt» så er jeg good to go! Herregud for en følelse! At JEG av alle kan få lån i banken til og kjøpe meg noe så dyrt? ANER dere hvilken mestringsfølelse dette gir? At JEG stiller på lik linje som «vanlige» folk og kan gjøre slike ting som er en «naturlig» del av voksenlivet? Herregud! 😁

 

Jeg må bare samle hodet mitt, jeg må la dette synke inn litt før jeg starter jakta men det var viktig for meg og dele dette med dere med en gang ❤️

I dag SVEVER jeg! 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg