God morgen venner!😃❤️
Herreguuuud så deilig det var å våkne i min egen seng i dag og vite at jeg ikke har noen som helst slags plikter å gjøre i dag!😁
I dag skal jeg ha åpent Stova i to timer men foruten om det så har jeg overhode ingen planer. Jeg er skikkelig sliten både i kropp og sinn, nå trenger jeg bare å lande etter tidenes helg i Bergen by.❤️
Jeg har vært våken i noen timer og har bare slukt tanketomt tv og satt pris på en stille morgen før dagen starter.🤭
Jeg gleder meg til en lang og deilig fridag før hverdagen starter for fullt i morgen😁
I uka som venter finnes det en fagdag og tre vakter på arbeid, jeg driver også å skriver ett manus til ett innlegg jeg skal holde på “Møteplassen” der fagfolk og pårørende og brukere møtes for kunnskapsutveksling!❤️
Informasjonen som finnes på LPP sin nettside sier: MØTEPLASS er en arena for gjensidig læring og likeverdig dialog mellom pårørende og fagpersoner. Fokus er på å forstå pårørendes situasjon og utfordringer, samtidig som det legges til rette for forbedring av helsetjenestene. Dette er forebyggende folkehelsearbeid i praksis.
Det er en ære og bli spurt igjen! ❤️ jeg har holdt innlegg der fire ganger nå tror jeg, det blir spennende å fortelle om hvordan det er å leve med rusutfordringer i familien.
Ha en magisk star på uke 4 venner ❤️
👇Liker du denne bloggen?
Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!
Meld dere inn og følg oss videre ❤️
Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁
her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share


