Herregud, gi meg styrke!

SÅ sitter jeg her da, på min første fridag av mange fridager denne uka!🫢

 

Jeg sitter bokstavelig talt og tvinger meg selv til å sette meg ned og jobbe litt med skrivearbeidet som venter!🫢😂 jeg skal holde foredrag om erfaringskonsulentrollen, jeg skal holde foredrag om meg selv til kollegaene mine og jeg kjenner at jeg har mange prosjekter på en gang.🫢

 

 

 

Jeg skal også ferdigstille søknaden til skolen og jeg kjenner at jeg sliter skikkelig med å skrive ett motivasjons brev som bare kan inneholde max 350 ord! 😳 jeg har jo så mange motivasjoner, så mange ting jeg ønsker med denne skolegangen at jeg klarer rett og slett ikke å formidle meg selv i korthet! 😬 jeg håper at jeg iløpet av denne dagen klarer å ferdigstille dette motivasjons brevet for jeg kjenner at det stresser meg litt at jeg føler meg så låst.

 

Jeg får rett og slett skrive sperre når jeg får begrensninger på ord! 🫢 Jeg har SÅ lyst å gå på denne skolen, jeg har så lyst å lære mer om hvordan jeg kan være profesjonell i yrket og lære masse mer om faget slik at jeg får ett solid grunnlag også faglig sett. Jeg har ekstremt lyst å komme inn på denne skolen men jeg skjelver også litt i buksene for jeg ANER ikke hva jeg går til og hva dette året vil bringe.😂

 

Jeg håper at når denne tirsdagen er ferdig så er jeg litt mer klar for å sende denne søknaden som kan endre fremtiden min fullstendig. Denne søknaden som vil avgjøre hvordan året fremover vil se ut! jeg går en spennende tid i møte uansett hvordan dette ender, det er sikkert og visst! ❤️

 

 

 

Denne uka skal brukes til å få gjort alle disse tingene som stresser meg, jeg må fysisk tvinge meg selv til å faktisk gjøre en innsats og få unnagjort ting jeg rett og slett ikke har funnet gnisten til å sette meg ned med før nå. Jeg trenger og rydde opp! herregud, gi meg styrke! 🫢😂

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg