Hello August! Helga er snart over

Reklame | Ellos

I denne helgen entret vi inni August måned og jeg har som sagt store forventninger til denne! Aldri før har det skjedd så mye på en gang rundt oss, og nå er det ingen tid til latskap og avslapning her lenger. Denne uka som kommer står for bursdager! Og vi skal feire bursdag både i Volda og her hjemme denne uka <3 søskenbarnet mitt skal feires og min kjære mamma <3!

Min kjære starter på jobb igjen i morgen og er ferdig med sommerferien sin, så da blir jeg atter aleine her og må sjonglere disse prosjektene aleine. Jeg skal ta teorien snart, så jeg må sette meg ned og jobbe med denne, og jeg trenger tiden! Med mine konsentrasjonvansker er det vanskelig med slike spørsmål på nettet, og jeg er redd jeg bare skal trykke vilt for å bli ferdig når jeg endelig skal ta denne. Jeg kunne ønske jeg fikk den tilpasset men vet ikke om jeg har rett til dette. I dag skal vi vaske og rydde hus siden det er siste fridagen til sebben 🙂 og ellers ønsker jeg alle dere lesere en nydelig Søndag videre!

 

Jeg finner mange fine klær på ellos for tiden! Sjekk ut da vell 🙂

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg