Heller ADHD en sosial angst

Etter gårsdagen er jeg egentlig kjemperedd for situasjonen jeg har satt meg i, jeg er redd for og bli trigget, jeg er redd for og havne inni en spiral med sosial angst og depresjon. Ja jeg er rett og slett redd for at jeg skal endre meg og bli som før….. da jeg satt inne i leiligheten ett år i slengen og måtte trene meg opp for og takle og gå på butikken igjen.😞

Gårsdagen skremmer meg og er ikke noe jeg ønsker skal skje igjen. Normalt sett er jeg ei sosial jente som elsker og ha masse mennesker rundt meg, når jeg helst ønsker og bure meg inni leiligheten er det fare på ferde. I dag vurderer jeg fordelene og ulempene med medisinen og vurderer alvorlig og bare droppe dette her, jeg skal takle og ha ADHD, jeg har tross alt levd hele livet med det men jeg makter ikke å leve med angsten igjen. Det er rett og slett ikke verdt det for meg. Jeg må ha en tenkepause og se det an ett par dager for i dag føles det mye bedre men en dag til som gårsdagen og jeg gir opp hele prosjektet.

 

Sta som faen er jeg og jeg går aldri inni noe uten å gi 100%. Det blir spennende og se om det er verdt det in the end ❤️ Time will show 😁


 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg