Helgestemning og helgeplaner!

Så langt i dag har jeg fått tak i benkeplate og plate til og ha oppå oppvaskmaskinen!😀 Jeg fikk avkapp til en rimelig pris og er meget fornøgd med det. ❤️

Det blir en sann lettelse å få alt på plass og i orden igjen! kjøkkenet er ett viktig rom i denne leiligheten våres og alt har stått litt på halv åtte siden vi startet dette prosjektet med riving av skap og installering av denne maskinen som skal gjøre hverdagen langt enklere fremover.

Alle ting som tar tid må unna og løses med enklere løsninger.

Helgas planer blir å bruke tid her hjemme og være sammen med familien min❤️

Minst mulig planer på lengst mulig tid tenker jeg vil være en god nok plan!😁🤭

Nå kan jeg bare la helgestemningen bare rase i kroppen, jeg husker ikke sist jeg faktisk hadde en hel helg fri! 

Hva er deres planer for helgen? fyr løst i kommentarfeltet under her👇❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg