Hele leiligheten lukter død

Huston! We got a problem! 

Det stinker så jævlig her at det nesten ikke er til og holde ut! Hele leiligheten lukter død og lukten kan ikke beskrives med ord, vi ble kastet tilbake til virkeligheten brått og brutalt! Nå har jeg vasket og vasket og vasket og akvariet er satt ut på tunet. Vi har styra og stella siden vi kom inn og nå kjenner jeg at jeg er sliten etter dagen.

Med andre ord har vi ikke hatt den drømmecomebacen man helst ønsker seg men vi er på plass i vårt rette og trygge element! Hvem hadde trodd at det var mulig og bli sliten av og ikke gjøre den dritt på 11 dager 😉

Jeg håper lukten forsvinner fort om fy og at alt ordner seg her i heimen! Jeg har nemlig blitt spurt av BT om å skrive ett debattinnlegg om min historie og veien ut, jeg blir med andre ord kastet ut i «jobb» igjen med det samme men kunne ikke vært foruten alle disse forespørslene! Det er jo det jeg brenner for, spre budskapet og håpet, hindre noen i å gå i samme fellen så hardt som meg selv, og sist men ikke minst påvirke noen til og ta det siste og største steget for seg selv og sitt liv, akkurat som vi har gjort!

Resten av kvelden skal nytes i stanken her, jeg regner med vi finner sengen tidlig så vi er klare for en helt splitter ny dag i morgen! Vi blogges. <3

 

 

Kveldens middag!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Hvis lukta ikke er borte idag, så hør om noen rundt deg har ozonmaskine, den er effektiv på lukter. Men ha ut folk, dyr og planter først

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg