HEEEEEEEEEEELG! – Hadde jeg visst alt dette hadde det ikke gått så langt –

Det er lørdags kveld og klokka har akkurat rundet halv syv!😁 jeg har akkurat komt ramlende inn døra hjemme og opplevde den styggeste forbikjøringen jeg noensinne har sett på veien hjem 😳 Det er tydelig at noen bare er lei av hele livet men jeg ønsker å leve så lenge som mulig. Såpeglatte veier nesten helt hjem var det også! det er fryktelig å kjøre på slike forhold.🫢

 

I kveld kommer jeg til å kunne legge meg med verdens beste samvittighet! 😁 og i bilen på vei hjem tenkte jeg over hvor viktig det har blitt for meg å få mest mulig utav hver eneste dag her jeg har på planeten, det verste jeg vet er å legge meg for kvelden uten å ha gjort noe som helst. Jeg har ikke blitt rusfri for å ikke få mest mulig utav livet og hver eneste dag har jeg lyst å kunne gjøre noe for ett annet menneske for å gjøre livet litt bedre.❤️

 

 

 


Tanken på og stagnere, stå stille og ikke utvikle seg gjør meg deprimert og det passer bra med litt skole nå!😁 jeg har lyst på denne faglige grunnmuren, lære masse mer og bli bedre på det jeg gjør!❤️ det er så mye jeg har lyst å endre med både samfunnet og holdninger til hva rusavhengighet er og hvordan vi møtes. Jeg har lyst å være en som endrer noe, for noen.🫶

 

Det er så mange drømmer i en liten kropp! 😂 men før jeg setter alle disse drømmene ut i liv tenker jeg å bare nyte denne lørdagen ilag med favorittmennesket mitt her i den lille hula våres og lade opp til en ny uke med masse jobb.❤️

 

Planen for helga er å lage pastasalat ala Monica og fastelavensboller i morgen! oppskrift med inspirerende og beskrivende bilder finner du her: 👉https://monicavederhus.blogg.no/verdens-enkleste-pastasalat-ala-monica-3-bilder-og-oppskrift.html

 

Dette har virkelig vært en kjempefin dag så langt!❤️ jeg er virkelig heldig med det livet vi har fått oss, tenk å kunne sitte her på en lørdagskveld med sjelefred imens min kjære mann lager middag og tven surrer i bakgrunnen uten å tenke en eneste tanke på rusen. Det betyr alt! ❤️ hadde jeg visst at det ville bli så bra hadde jeg slutta for lenge lenge siden men jeg var ikke klar for det verden ville gi meg ❤️ livet er dyrebart!

 Ha en magisk lørdagskveld med dine ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg