Hangover etter gårsdagen!

Det er søndags morgen og jeg våknet grytidlig i dag! jeg har kjørt Sebastian på jobb denne uka så nå våkner jeg tidlig om det er søndag eller ei. Jeg er ett rutinemenneske blitt og liker meg best når dagene har en struktur og noe som går igjen, litt ironisk med det livet jeg har bak meg. 

Etter jeg kuttet rusen har dette behovet for kontroll kicket inn og jeg sier at det sikkert er fordi jeg aldri har hatt kontroll over livet mitt før, så kontroll gir meg en slags ro og fred. Kaoset har alltid omringet meg og nå liker jeg meg best langt unna drama og spetakkel, men er overhode ikke konfliktsky om det skulle være. 

Da jeg våknet tenkte jeg på samværet i går og at det er over, denne tingen jeg har gledet meg så lenge til og telt ned dager til, var i går og igjen sitter jeg her med bare minnene. Siden jeg ble edru har jeg prøvd å lage til ting og glede meg til også etter samværene men i går var jeg så utslitt at jeg la meg på sofaen og bare sloknet, neste gang tar vi båten og gjør ting lettere for oss selv. Etter samværene føler jeg alltid på en slags mislykkethet, jeg føler ikke jeg fikk gravd og spurt nok, eller gitt nok eller vært nok osv.. jeg får noen få timer sammen med dem og det er ikke nok til å komme i dybden og jeg må gi meg selv litt mer slakk, jeg kan ikke bli verdensmester med det samme men jeg gjør så godt jeg kan.

I dag er planen og bare pleie seg selv og gjøre seg klar for den nye uka som ligger foran oss! i morgen skal jeg kjøre til Førde og på tirsdag skal bilen eu-godkjennes så uka har jeg allerede fylt opp til randen, jeg håper jeg er klar 🙂 det er så mange følelser isving og kroppen klarer ikke helt å følge med, etter samværene føler jeg meg rett og slett ustabil fordi jeg blir så ufattelig utslitt av alle forventninger og følelser, men det hele er bare verdt det! ha en fantastisk søndag alle sammen <3

 

 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved 

å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg