Hageidyll!

Vi har en liten pause ifra oppussing inne for hvem sitter vel inne på slike dager?
Hagen står for tur og jeg føler vi har fått gjort mye selvom masse arbeid gjenstår! Aldri har utsiden av huset betydd noe men nå er alt forandret og jeg ønsker at også Hagen skal være en del av oppussingsprosjektet våres ❤️

Når man ser forskjellen små ting utgjør får vi kick og starter flere prosjekter imens vi utgjør ett 😂 mange baller i luften med andre ord men det blir bra til slutt ❤️

Før!

     Etter!

 

( vi har flyttet ett lite rosetre i håp om å gi det ett nytt liv)

(Her har vi plantet rosa rosetre og en klatreplante)

 

Før! 

Etter!

Ifra dag etter dag ser jeg resultatene av den jobben vi legger ned og plutselig har vi ett flott uteområde som vi kan nyte hele sommeren og neste og neste! 

Det finnes mye motivasjon i og dele prosjektene med dere!  så få med dere resten, jeg legger ved link til gruppa mi der jeg poster nye innlegg hver dag.

(Min kjære som ikke er redd for og ta i ett tak! heldigvis) 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Ja, er balsam for sjelen å jobbe/stelle i hagen👍🏻🍀kos dere masse videre med opp-pussing både ute og inne👏🏻👍🏻🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg