Gode venner er godt å ha!

Reklame | Ellos

I natt fikk jeg ikke sove, og la meg på sofaen foran tv-en i håp om å få noen timer, så når jeg våknet hadde jeg fått melding ifra en av mine beste venninner, om jeg ville være med i gata sammen med henne og 3 barn <3 vi var på kafé og på loppemarked og nøt fineværet til det fulle! Det er alltid deilig å være sammen med dem og terapi for sjelen min <3 når jeg kom hjem var min kjære i full gang med husvask så jeg har hjulpet litt til her i heimen våres. Sola skinner og man kan ikke annet enn å ha det bra med seg selv!

Etter den natten jeg har hatt er jeg litt tung både i hodet og kroppen og i dag verker jeg både i knær og i rygg. Fantastisk! Så det er godt jeg har en mann som har mange kvaliteter og som styrer rundt her. Samvittigheten er dårlig men hva kan jeg gjøre?

Helgene er spesielle fordi en kan ha null planer og ingenting å gjøre, men etterhvert så dukker det opp gjøremål og ting å finne på, og det er lenge siden jeg har kjedet meg en helg! Med det fine været vi har også, så er det ekstra som skjer både her og der, og før man vet ordet av det så er helgen over. Min kjære har heldigvis en uke fri nå, og den skal nytes skikkelig <3 jeg gleder meg til å ha en hel uke til sammen <3 livet er hærlig folkens <3

Johnny Bulls//Duffy//tamaris

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg