God morgen verden!

Frukosten og den obligatoriske kaffekoppen inntatt i hærlige omgivelser her i Bergen by! Når man får så mange ulike alternativer er det vanskelig og vite hva man skal spise, og det er nok herligheter til og friste noen med dårlig matlyst!

Om en knapp time skal jeg på det mest spennende jeg har vært med på, på veldig veldig lenge og det kribler i kroppen etter og sette igang. Igangsetterkurset til Selvhjelp Norge! Jeg både håper og tror at jeg reiser herfra med mange verktøy i sekken som jeg kan bruke videre i livet og med dette jeg brenner for.

Kryss fingrene for meg i dag kjære alle sammen! Ha en fantastisk tirsdag så oppdaterer jeg dere innimellom slagene, som alltid.

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg