God helg alle sammen!

Kjære flotte gode leserene mine! dere skulle bare visst hvilken styrke dere gir meg, bare ved at jeg vet jeg har dere der.

I dag har vært en typisk fredag for meg her hjemme, der jeg kjører rundt som en jojo og gjør veldig mange ting men etterpå så føles det ikke ut som man har gjort noe som helst, det har blitt en del av disse dagene i det siste og jeg prøver og snu en dårlig trend. 

 

God helg ifra oss <3

Jeg har komt på plass etter reisen og pakket ut den enorme kofferten min, jeg har vasket og ryddet og handlet inn til helgen sammen med min kjære, nå skal jeg bare nyte disse dagene og prøve og hente meg inn igjen. 

Det ble en liten realitychek for meg og komme hjem, jeg møtte meg selv i døra på en måte og likte ikke det jeg fikk se, jeg tenker at man fort kan gå på en stor smell om man holder det gående slik jeg har gjort, nå starter prosessen med og gjøre ting enklere for meg selv fremover. 

Man lærer så lenge man lever sier dem, men jeg tror at de første årene som rusfri så er denne læringskurven ekstra bratt.

Fortsatt åpen ærlig og rusfri.

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

7 kommentarer
    1. Så bra.
      Hvorfor legge ut bilder der gubben ligger uten klær? Ok med privatliv, men jeg føler at deres privatliv dyttes på.

    2. Du misforstår. Ikke brudd på noe. Jeg sier bare at JEG har ikke lyst eller behov for å se din gubbe uten klær. At dere surrer rundt uten genser eller overdel privat gjør dere som dere vil med. Det er bilder jeg ikke synes om. Skjønner?

      1. At du ikke kan stå fram med navn når du kommer med sånne kommentarer gjør deg til en feiring som ikke tør stå for det du skriver .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg