Gi meg en øl til takk

Reklame | Ellos.no

Tankene surrer her jeg sitter, som i alle disse årene her på Kroa på Askvoll! Det blir noen timer å vente, og tiden går alvorlig seint når man ikke har noe å gjøre på. Ellers når jeg har vært på samvær og det er Lørdag har jeg hoppet i en halvliter eller to for å slå ihjel tiden, men denne gangen har jeg ikke tenkt på det en gang før jeg såg baren i enden av lokalet. De automatiske reaksjonene kroppen og hjernen min har hatt, har begynt å gi slipp på meg og jeg begynner å tenke som en normal person gjør etterhvert som tiden går. Jeg bytter ut øl med kaffe og PAD med serier og tiden går like kjapt om ikke kjappere når man er klar i hodet. Jeg har brukt alkoholen til å dempe disse følelsene jeg sitter med etter samværene, og har ikke likt å reise hit aleine siden det er såpass mange timer med venting! Nå konfronterer jeg alle følelsene og takler dem som en normal person, uten å føle behovet for å dempe nerver med alkohol, og det kjennes godt med denne økende kontrollen over meg selv! Den har vært manglende hele mitt liv, så å kjenne at jeg har kontrollen er egentlig det viktigste for meg akkurat nå. Det er bedre å takle disse følelsene og kjenne på dem, og reagere på en normal måte, enn å drikke bort dette for så å eksplodere seinere. Man pusher fremfor seg problemene når man drikker, for dem kommer alltid igjen og hjemsøker en, så det er like greit å ta det med en gang! 

Vi har grilla over bål i dag og kosa oss med biltur! Det er ett hærlig sted barna mine får vokse opp, og jeg blir bare mer og mer stolt over dem begge to <3 det var iskaldt i dag, og jeg merker jeg ikke er vant med friskluft over tid, så nå blir det godt når båten kommer å komme seg hjem igjen! Jeg sitter her tankefull og venter litt til enda!

Reebok Classic//Vertbaudet//Twist & Tango//Twist & Tango

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg