Gi litt f… Mandag

God dag kjære lesere!😁❤️

I dag har jeg vært skikkelig treg! 😳 jeg våknet av vekkerklokka klokke elleve og det burde være nok timer på puta, men i dag følte jeg at jeg hadde vært på tidenes fyllefest 😂

Jeg karra meg ut i sofaen og fikk på sminken før jeg gikk på kor sammen med pappaen min.

Etterpå handlet jeg litt og nå sitter jeg her og prøver å presse meg selv til å gjøre noe produktivt i heimen. Jeg er skikkelig seig i kroppen etter helga og er helt utladet av å være pålogga så lenge.❤️

Så mange inntrykk tar det tid å ta innover seg, men det er så verdt det.

Om noe blir gjort her vet jeg ikke men noen ganger er det deilig å bare gi litt f, jeg prøver å bli flinkere på det 🤭

Mamma er på dialyse i dag så jeg tenkte å mekke middag til oss når hun kommer hjem, i dag blir middagen fiskekaker med poteter.

Vi har spist så mye god mat i helga, så nå må vi tilbake til husmannskosten og hverdagen.🤭

Lag deg en fin mandag 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg