God dag kjære lesere!😁❤️
I dag har jeg vært skikkelig treg! 😳 jeg våknet av vekkerklokka klokke elleve og det burde være nok timer på puta, men i dag følte jeg at jeg hadde vært på tidenes fyllefest 😂
Jeg karra meg ut i sofaen og fikk på sminken før jeg gikk på kor sammen med pappaen min.
Etterpå handlet jeg litt og nå sitter jeg her og prøver å presse meg selv til å gjøre noe produktivt i heimen. Jeg er skikkelig seig i kroppen etter helga og er helt utladet av å være pålogga så lenge.❤️
Så mange inntrykk tar det tid å ta innover seg, men det er så verdt det.
Om noe blir gjort her vet jeg ikke men noen ganger er det deilig å bare gi litt f, jeg prøver å bli flinkere på det 🤭
Mamma er på dialyse i dag så jeg tenkte å mekke middag til oss når hun kommer hjem, i dag blir middagen fiskekaker med poteter.
Vi har spist så mye god mat i helga, så nå må vi tilbake til husmannskosten og hverdagen.🤭
Lag deg en fin mandag 🌹
👇Liker du denne bloggen?
Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!
Meld dere inn og følg oss videre ❤️
Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁
her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share



