Funnet en løsning på kaoset som raserer livet!

Jeg vil våge og påstå at starten og Første etappen av hjemreisen har vært konstruktiv og oppklarende! 😁 Her kaster vi ikke bort tiden og min kjære ble så sliten at han sovnet momentant 🤭 Vi har tenkt høyt sammen! Vi har vridd hjernene våres og prøvd å finne en løsning. 

 

Det har seg slik at om min kjære Sebastian nå er dedikert og gir alt kan han faktisk betale ned resten av gjelden sin med feriepengene han får og allerede være gjeldsfri neste uke! Da er vi begge kredittverdige og begge har fast inntekt.

 

Banken kan da ta en vurdering av helhetsbildet og kanskje vi er heldige og få ett tilbud vi faktisk kan leve med! Jeg fikk lån til bil i banken og dem trengte ikke å regne med hans inntekt en gang. Jeg ble litt lang i maska men det gir litt håp om at det faktisk kan være mulig ❤️

 

Ut på tur aldri sur ❤️

 


Kanskje det er håp for at vi kan kjøpe oss noe lite og billig som en kickstart på livet vårt? ❤️ Vi er ikke kravstore og kan gjøre mye selv, bare vi får noe som bare er vårt.

 

Jeg unner virkelig min kjære den følelsen av å betale siste resten på en sur gjeld som har gitt så mange bivirkninger i form av skam og tunge tanker. Jeg vet nemlig hva som venter han! Jeg har selv gått veien og vet hvilken mestring han vil oppleve når siste dritten er betalt ❤️

 

Nå starter jobben og vi kan begynne å drømme litt ❤️

 

Proviant! 🤭

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Hurra! Og trenger dere å spare litt (eller mye) så dropp så mye ferdigmat fra kiosker, bensinstasjoner, gatekjøkken og kafeer. Ta med matpakke og kaffe på termos når dere f.eks drar på tur 😊 Utrolig hva sånt koster å kjøpe underveis!

    2. Guri å godt det smaker med en liten utskeielse når man har balansert på stram økonomisk line i mange år… man må ha vært blakk for å forstå….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg