Fullstendig uperfekt

Noen ganger undrer jeg meg over at så mange ønsker og følge meg på denne reisen, ofte føler jeg ikke at jeg er verdt det, jeg er full i feil og mangler og tviler på min egen verdi daglig.

Det er ikke slik at man drømmer om ett slikt liv når man er liten, man drømmer ikke om alle disse problemene, disse utfordringene og denne tilkortheten man ofte opplever, man sitter ikke og drømmer om og bli rusavhengig og det livet som følger med.

Å kutte alt man kjenner og vet om, å ta steget fullt ut og forlate det man føler seg trygg med er det mest skremmende jeg noensinne har gjort, å bare forlate det livet jeg har levd i 18år og ikke se meg tilbake har faktisk vært det vanskeligste og modigste jeg noen gang vil gjøre. Jeg har mine stunder der jeg lurer på hva i pokker jeg driver med. 

Å være edru er kaotisk, forvirrende, og det beste som har skjedd. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten åpenheten og det valget jeg tok om og være fullstendig ærlig, på grunn av dette har jeg nå dere og støtte meg på, søke råd hos og åpne hjertet mitt til.

Hjertet mitt er full i sorg, men en dag av gangen så blir det bedre. Jeg må bare tro på det for ofte er det faktisk det eneste man har som holder man sammen.

Ofte er jeg livredd for og leve, men ønsker ikke og dø.

Kannesteinen i kveld

 

Utsikt ifra Blålida i kveld

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Tycker låten med TIX beskriver det ganska bra: Jeg vill ikke leve men jeg vill ikke dö.

      Hoppas du får en fin måndag med allt vad det innebär av resor och möten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg