Fullstendig skrivesperre!

God morgen bloggen!

I dag har jeg rett og slett vært så nervøs at jeg ikke har klart å sette meg ned og skrive noe som helst 😳 og når jeg omsider kom meg på sykehuset og oppdaget at dem bare skulle ta bilde og jeg ikke fikk noe svar der og da datt jeg litt sammen. 😂

 

Dem lovde at det skulle gå fort, ja han sa faktisk at jeg ville få svar før jeg nådde og komme hjem men jeg må nok sikkert vente mer en som så 😁

 

Nå har jeg fått noen til å hente alle hjelpemidlene pappa har hatt i kjelleren som han lenger ikke bruker og tenker å vaske i kjellerstua i dag ❤️ dette rommet har bare blitt brukt til oppbevaring så det er nok det minst vaska rommet i huset 😂  

 

På tross av en dårlig start på dagen tenker jeg ikke å la starten farge resten! ❤️ Nå setter jeg igang dagen og tar en restart! 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg