Fullstendig knust som menneske

Reklame | Aimin

I dag startet jeg dagen med å ta oppvasken etter at kaffen var inntatt, og dro ut og fikset en del saker og ting her og der, så gikk turen hjem igjen til de vante trakter. Jeg føler meg helt knekt som menneske og føler meg helt utslitt av INGENTING og jeg begynner å lure på hva som feiler meg egentlig. Det er ikke likt meg å bli så alvorlig sliten som jeg er nå, og det tilsvarer ikke å bli så sliten av det jeg har gjort i dag. Jeg håper det ikke har noe med blodet å gjøre igjen, for da skyter jeg vettet! Jeg følte meg dårlig i går også, men i dag er det hele værre og det er ingen forklaring på disse rare symtomene.

Egentlig skulle jeg vært drømmedama nå som vasket huset gullende rent og laget 3 retters luksusmiddag og satt spenn klar for min kjære som snart kommer, men isteden er det mest fristende å legge seg på sofaen og syns synd på seg selv. Så forskjellig kan dagene altså være! Jeg har ikke lyst å gjøre en eneste ting selvom arbeidet hoper seg opp rundt meg, og jeg håper formen blir bedre.

Av og til hjelper det å syte litt!

I slike stunder er det godt å ha disse positive tingene rundt meg som drar meg opp igjen! Barna mine <3 kjæresten min og foreldrene mine <3 vennene mine og bilen min og det hjemmet vi har bygd sammen. En dag av gangen <3

Viper High Waist Bikini Bottom//Cream Shine On Biker Shorts//Streak Dress//3-pack Scrunchie M/P/W

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg