Fullstendig knust i fillebiter

Slik føler jeg meg akkurat nå her jeg sitter og er dautrøtt og sliten etter en uke uten denne dype søvnen som jeg behøver. Uansett hvor spennende ting er rundt meg går jeg rundt i en tåke og klarer ikke å engasjere meg som normalt, jeg liker det virkelig ikke. Sist gang jeg følte meg så kraftløs som jeg gjør nå var da blodplatene mine var farlig lave.

Det eneste jeg kan gjøre nå er og prøve og henge med og gjøre det beste utav dagene med den lille søvnen jeg får om nettene. Jeg føler meg levende død.

Det første som forsvinner når jeg har det på denne måten er matlysten og jeg får i meg minimalt med mat om dagene. Det er en kjent sak at jeg strever med maten, men i disse periodene blir det om mulig enda verre. Alt arbeider imot meg og selv disse elementære tingene som mat og søvn streiker og forsurer akkurat nå. Det fine med dette er at jeg vet det er midlertidig og vil bli bedre.

Om disse tingene er de eneste problemene mine så tenker jeg at jeg allikevel har komt langt på vei 🙂 

Snøen som lavet ned i forgårs har ikke tenkt og gi seg, så ute er det iskaldt og direkte surt! jeg kjenner at jeg ikke var helt klar for en ny runde med måking og kulde, og hadde sett frem til mer sommerlige temperaturer! den gang ei.

Min kjære har sin første dag på jobb etter en lang påskeferie, tiden som gressenke er tilbake og jeg kjenner at det sikkert er greit og komme innigjen i disse rutinene hverdagen gir oss! vi begge har godt av struktur og orden!

Nå lengter jeg bare etter og komme i form igjen, få max utav dagene mine og ha det helt OK! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

2 kommentarer
    1. Eg jobber på eit dagtilbud for rus og psykiatri 3 dg i veka og ønsker å følge med deg Monica for å få lære meir om korleis det er å kome tilbake til livet.❤️Ønsker deg masse lykke til og heier på deg. 💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg