Fullstendig ferdig som menneske

I dag har jeg denne følelsen i kroppen som jeg alltid får når jeg har vært med på noe heavy! jeg liker og presse mine egne grenser og jeg liker meg best når alt ikke er så komfortabelt. Jeg lærer meg selv og kjenne best på denne måten og i dag er jeg fullstendig tappet og helt slått ut. Jeg kjenner heldigvis mine grenser og vet når jeg skal stoppe så jeg kan bare få noe positivt utav denne reisen i meg selv. 

I to dager har jeg gått igjennom minner som har dukket opp fra barne og ungdomskolen, jeg har prøvd å sortert men har overhode ingen kontroll. Jeg innser at jeg har rusa meg bort ifra alle disse minnene og jo mer jeg graver jo mer kommer til overflaten. Jeg har rusa bort mange år og føler behovet for å finne kontrollen over hva alle disse årene har blitt brukt til, og jeg håper at jeg får hjelp til dette, denne organiseringen av fortiden og å rett og slett rydde opp! jeg liker ikke å ikke ane hvor alle disse årene har blitt av og hva dem har blitt brukt til, jeg liker ikke når jeg ikke kan si hvor jeg var til den og den tiden iløpet av livet mitt, jeg trenger denne oppryddingen for å finne roen. 

Jeg har opplevd store traumatiserende ting for så og ruse meg bort ifra virkeligheten, jeg har skjøvet alt bort og trodd dem ble borte, ja jeg har faktisk fortrengt mye bare for min egen del og nå når jeg er edru kommer disse tingene opp igjen. Jeg er glad jeg har en psykolog når jeg ikke en gang kan forstå meg selv til tider, men føler jeg har kommet langt nå på denne korte tiden. 

Jeg gleder meg til å rote i fortiden, forstå meg selv bedre og gå videre med masse kompetanse og erfaring som gjør meg smartere og mer reflektert! en dag kan jeg hjelpe noen i samme situasjon, virkelig hjelpe dem med mine egne erfaringer og masse medmenneskelighet!

Å være to hjelper masse på slike dager der man bare ønsker å grave seg ned.

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg