Full utrykking! – Når pappa ringer og jeg springer –

Ikke en eneste dag uten at det skjer noe 🤭 I kveld rykka vi ut etter en telefon ifra pappa som var både oppjaget og redd😞

Han hadde sittet i leiligheten i flere timer med røyk som med jevne mellomrom overtok hele stua 😳 det var vanskelig å puste sa han, så panikken tok meg. 

 

Jeg kasta på meg klær og kjørte avgårde, som alltid når det gjelder dem jeg er glad i. Hjemmesykepleien hadde bare gått derfra uten å finne utav hvor røyken kom ifra så jeg var meget oppjaget en stund.

 

 

 

Etter litt fant vi ut av at det siver røyk ifra vedovnen 😬 Nå har vaktmester vært her og funnet utav det, action på en lørdagskveld!

 

Heldigvis har vi tonnevis med galgenhumor i familien våres!🤭 vi har spøkt litt med at pappa velger å ringe meg og ikke nødetatene når noe skjer 😅 Det viser seg at når noen andre fyrer i ovnen så kommer det ut hos han.

Brannvarsleren slo seg heller ikke ut, på tross av at stua var full i røyk. 😳

 

 


Plutselig ble dette ett innlegg om utrykking og ikke baking 🤭 vi startet nemlig kvelden med og bake boller sammen og bare chille 😅 jeg tenkte å lage ett bakeinnlegg men det ville ikke skjebnen.

 

Nå kan vel freden senke seg? vi får håpe på en rolig kveld videre!❤️

 

Natta bloggen❤️

 

 

Her er bollene jeg egentlig skulle blogge om i kveld! Dem smaker bedre en dem ser ut, heldigvis…!

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Sikker på at det er boller dere har bakt? så litt “stusslige” ut, og med lite farge? og lite hevet?
      Men ikke gi opp, bare prøv igjen! 😊 Masse gode bolleoppskrifter, men husk å følge oppskriften 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg