Freddan! God helg alle sammen!

God morgen alle sammen! ❤️😁

Det er fredags morgen og jeg sitter og tvinger i meg frokost! Polarbrød med ost og skinke har jeg funnet ut er det enkleste og presse i seg når alle celler i kroppen skriker og dem ikke har lyst. 

 

Den nye hverdagen starter tidlig og kvart på sju må jeg være i bilen! En hel time kjørevei til jobb og jeg slipper min kjære av på veien til sin jobb. ❤️

Den følelsen når man gleder seg til og gå på jobb ❤️ Ha en fantastisk start på denne fredagen kjære lesere så blogges vi snart ❤️

4 kommentarer
    1. Kan du heller komme litt før på jobb og ta frokost på jobb? Sliter også med frokost så tidlig, en er jo knapt våken! Jeg liker godt havregrøt til frokost, veldig enkelt i mikro om du har tilgang til det på jobb, hvis ikke virket det som du har tilgang til kjøleskap til diverse pålegg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg