Fortsatt jævlig, men fortsatt snusfri

Hellemåååååne så ofte jeg tenker på og trøkke en snus under leppa og bare gi etter for suget som herjer i kroppen 😳 når jeg sluttet å røyke tenkte jeg på den konstant de første døgnene så jeg vet at jeg er inni den mest kritiske fasen og at det faktisk vil bli lettere bare jeg klarer de første dagene.

 

Annenhver minutt tenker jeg på det! 😬

I bølger er det nesten umulig å motstå men jeg kjører på med tyggis, drops eller  iskalde epler bare for og bedøve meg og for og unngå og gå tilbake til og være en snuser. Akkurat nå identifiserer jeg meg med en som har slutta å snuse, det er svart eller hvitt for meg også i denne saken.🤭

 

Det første døgnet er overstått og jeg bruker tankenes kraft til og endre vanene mine og stå i disse situasjonene der jeg automatisk tenker på nikotin, jeg har plaster godt plassert på låret men kan ikke si at dette gir noen effekt som merkes.😂

 

Når jeg titter ut vinduet her ser jeg at det har begynt å snø, det passer så fint når julestjerna lyser i vinduet og nissene er godt plasserte på sine vante plasser her i stua.🎅🏻❤️

 

Snart skal jeg hente min kjære på jobb og kanskje han kan gjøre det lettere resten av dagen og kanskje jeg også får han med på denne snus-stoppen? det hadde vært fint og ikke vært aleine om dette. 🤞

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg