«For jeg kan opereres»

Sangen går på repeat i hodet og jeg er veldig klar over min dårlige humor 😁

Jeg tenker at jeg har skreket og ropt om hvor lite fornøgd jeg er med kroppen min og har nå funnet en perfekt løsning som bare vil gagne meg selv 😁

Jeg gjør noe for bare meg selv til en forandring og jeg har unngått og fortalt noen om disse planene da jeg ikke er intressert i innvendinger og andres meninger om akkurat dette 😁

Magen er full i nerver men jeg vet at jeg aldri i verden kommer til og angre på akkurat dette valget og gleder meg til og få det overstått i morgen ❤️ Jeg kommer ikke til og føle hat til egen kropp lenger med denne forandringen, og det er det eneste som betyr noe for meg.

I kveld ble det en uplanlagt shopping da jeg måtte haste på apotek og få meg allergipiller, foten hovner bare mer og mer opp 😂

Normal fot
Unormal fot
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg