For en møkkasøndag!

Denne dagen startet med massevis av energi og pågangsmot og det lovet om å bli en meget oppegående søndag! vi gikk en tur og var godt i gang men så bare dabbet det hele av, all energien bare forsvant og humøret har vært såsomså.😬

Vi prøver igjen i morgen…🤭

Alle dager kan ikke være perfekte og akkurat i dag har jeg tillat meg selv og ha en møkkadag, der humøret bare er labert og ingenting i verden kan endre det. 

I uka som kommer har datteren min 20årsdag! bilen skal på service og jeg gruer meg til nok en sjokkregning, jeg har to vakter på jobb og massevis av skolearbeid og jobbe med.

Uka som kommer er vesentlig mindre hektisk en det jeg har operert med i noen måneder nå så nå gleder jeg meg til og ha litt lavere puls igjennom uka. Kanskje jeg rekker å gjøre ting jeg bare har lyst til også? i alt det andre som må gjøres?❤️

 

I morgen skal jeg starte med blanke ark og få massevis utav dagen, jeg skal gjøre mitt ytterste for og være langt mer produktiv en jeg har vært i dag.😂

 

Natta venner, innimellom hjelper det faktisk å bare si det høyt! skrike ut at man virkelig bare er sur 🤭

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg