FOR en kveld folkens!

I kveld satt jeg meg i bilen og kjørte på glatta for og besøke etterverngruppa på Sandane og jeg ser på slikt som en innvistering i min egen rusfrihet. Det er dette det hele handler om! Likemenn. ❤️

 

To timer har aldri gått så fort og dette ble en fin opplevelse som jeg gjerne gjør igjen ganske snart 😁 jeg fikk tilogmed ostekake 🤩!

 

 

Nå sitter jeg og venter på ferja jeg bommet på 😁 kan ikke annet enn og klage 😂 ennå ett godt stykke hjem.

 

Jeg vet ikke men det føles ut som livet er litt lettere, dag for dag… når jeg forteller om hvor jeg kommer ifra går det opp for meg hvor bratt denne oppoverbakken faktisk har vært… 

Jeg er jævlig heldig!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg