Fått meg nye pupper til jul!

OH my good! så jeg ønska meg silikontatter i ungdomstiden og tidlig voksen alder, det var det eneste jeg ønsket meg i hele verden og nå er jeg glad for at denne perioden gikk over før jeg fikk gjort noe med det.😳 Jeg aner ikke hvordan det hadde blitt i dag. Double trouble!😂

Saken er at jeg ikke har kontroll over egen kropp, plutselig kan overarmene mine vokse, for så lårene og nå selveste puppene! 😳 det ligger en naturlig grunn bak dette, eller naturlig og naturlig. I februar 2020 ble jeg satt på en hestekur med Steorider, jeg ble tatt av denne medisinen bare en mnd etter fordi legen så de alvorlige bivirkningene jeg fikk. Jeg skulle opprinnelig gå på denne medisinen i hele 4mnd! jeg gikk opp 26kg på en mnd og har ennå ikke klart og gå ned en eneste kilo. 😔

Det er klart jeg har fått noen fordeler, hehe… kan man si. 😁 Jeg har også fått langt hår, noe jeg aldri har klart og fått naturlig selv. Jeg har fått sterkere negler men alle andre normale reaksjoner i kroppen er fortsatt helt på bærtur og nå sitter jeg med to monsterpupper som er vonde og tunge og bære på. Helt plutselig så lenge etter at jeg gikk av medisinene ifra helvetet. Jeg kan ikke si at jeg har ønsket meg nye pupper til jul, men får vel ikke det man ønsker seg hele tiden? 

 

At jeg i det hele tatt klarer og poste dette og utlevere meg selv på denne måten når det kommer til min egen kropp sier meg hvor langt jeg har komt. Selvbildet mitt har vært helt i kjelleren hele mitt liv, men jeg har lært og være glad i meg selv. Kiloene kan jeg gjøre noe med, det er verre å gjøre noe med ett ødelagt selvbilde og det har jeg klart. Kroppen er fantastisk! jeg er tross alt frisk ifra en alvorlig blodsykdom, så da skal jeg heller bare holde ut disse plutselige forandringene jeg ikke kan gjøre noe med. ❤️

 

Ha en deilig desemberdag videre ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg