Familie slår alt

Reklame | Gina Tricot

Isteden for å sitte hjemme i dag og prøve å lese på sikkerhetsspørsmål på lappen, som ville endt i tv titting og utsetting av hele greia, tok jeg meg en tur til tanta mi, for da vet jeg at jeg ikke har noe valg, og må konsentrere meg. Og nå har vi gått igjennom alle spørsmålene jeg kan få på oppkjøringsdagen og jeg føler meg med ett mer forberedt på det hele. Det hjelper alltid å sitte ilag med noen som er flink til å lære ifra seg, og som jeg forstår.

Som veldig veldig mange rusmisbrukere blir familien skjøvet bort, og man unngår absolutt alt som ligner på normaliteten, det gjelder også meg og nå kjenner jeg hvor godt det er å gli tilbake til familien min og føle at jeg hører til. I 12år har jeg unngått alt av familieselskaper og kontakt, på grunn av min egen rus, og nå er jeg sammen med dem hver eneste gang jeg får tjangsen. Det er en del av denne tilfriskningsprosessen min og det fungerer så hærlig godt. 

I så mange år har jeg følt meg aleine om alt, og har ikke vært del av noe som helst foruten rusen, og etterhvert som jeg blir friskere blir livet fylt opp med så mange mennesker som gir meg troen på fremtiden og alt som bygges opp rundt meg.

Jeg lar ikke stresse meg opp lenger, jeg tar en ting av gangen og koser meg med hver enkelt ting, livet er for kort til å haste seg igjennom og jeg har det egentlig utrolig flott for tiden og skal nyte hver eneste dag! Med dette været kan man ikke annet enn å smile seg igjennom dagen her på bygda <3

 

Klær fra Gina Tricot som jeg anbefaler varmt videre til mine lesere! <3

Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot

 

4 kommentarer
    1. Utrolig bra. Håper du ser at alt liv er et mirakel og at du er Unik! Og at hver dag er en sjelden gave! Jeg er stolt av deg. Du er Fræsk og kul. God Bless You Fra Askim

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg