Fack! Det er natt igjen!

Det er snart natt igjen og jeg kjenner at jeg gruer meg, nettene er desidert verst. Jeg har gått 231 skritt i dag så listen legges der til morgendagen og hjemreisen, jeg gruer meg skikkelig til hjemturen i morgen men prøver og ikke ta sorgene på forskudd ❤️

 

Det er ikke mye som skjer når jeg blir liggende slik men jeg er såpass utav stand selv at jeg ikke blir rastløs heller. Jeg har rett og slett ingen valg og det er veldig greit for ett menneske som meg (en ekte duracellkanin) 😂

 

Dag to er snart over og jeg satser som jeg også gjor i går på at dagen i morgen blir pittelitt bedre 👍😁❤️ Takk for støtten folkens! Dere er magiske! 🌹

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg