Facebook forpester livet mitt

IGJEN er bloggen blokkert på Facebook på tross av at jeg deler kun i grupper tilegnet akkurat bloggdeling og på min egen private Facebook. Det ender alltid opp med opphevet blokkering og melding om at Facebook har tatt feil men i mellomtiden er dette virkelig frustrerende! Facebook har gjort livet mitt surt som blogger en del ganger nå og jeg vet ikke om jeg har kreftene i meg til å nok en gang stå opp for meg selv og bli med på denne runden med hundrevis av meldinger til Facebook uten ett eneste svar på hva jeg har gjort galt. Å promotere seg selv er tydeligvis ikke min greie og jeg kjenner at jeg denne gangen er tom for energi. Det finnes ingenting ved denne bloggen som går imot deres regler og når jeg aldri får svar på hva som er galt går luften utav meg.

Det skal tydeligvis ikke være enkelt og drive en blogg her i verden og all jobben jeg legger ned i denne historien om meg selv er helt vanvittig. Aldri hadde jeg trodd dette ville bli så viktig for meg og jeg håper at dette ikke fører til at jeg mister alle leserene mine! Så jeg håper noen med erfaring kan gi meg noen tips nå som Facebook virkelig svikter meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg