Ett påskehjem blir til!

I dag var jeg kjempe smart da jeg kom hjem ifra jobb!😁 jeg gikk rett på loftet og lette frem påske-pynten før jeg satte rumpa i sofaen og lot den sluke meg!🤭 Alle vet hva som skjer når man først har satt seg ned. 

 

I fjor kjøpte jeg en gærn kylling og litt påske-pynt fordi vi ikke hadde en eneste påsketing ❤️ Altså påskepynt er vel det siste man prioriterer når man er fortapt i rusen så vi mangler en del ting som er “vanlige” i hjemmet og det skaper en ypperlig mulighet for meg å shoppe litt nye saker.😁

 

Jeg kjøpte også en påske-blomst på butikken i dag ❤️

 

Det har tatt meg lang tid ifra jeg tenkte tanken til sakene kom på plass men bedre sent en aldri? Mars har gått helt ufattelig fort! og snart er påsken her, nå er hjemmet klart i alle fall. 😁

 

Nå skal jeg gjøre det jeg egentlig tenkte å gjøre idet jeg ankom heimen! plante rumpa i sofaen og la den sluke meg hel!😂

 

Ha en magisk kveld 🌹

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg