Ett manisk rydde-prosjekt pågår

Herlighet!😳

I dag har jeg sprunget rundt som en virvelvind for og få gjort noen av disse tingene jeg bare MÅ få utav hodet, disse tingene som gnager og jeg er ganske så tilfreds her jeg sitter.😁

Jeg har vært på verksted med bilen og funnet ut at det bare er en bagatell som må fikses, en klips på bremsene har løsnet og lager ulyder. Jeg skal tilbake i morgen og fikse den.👍

Greit og ha noe å gjøre når man sitter og venter

Jeg har fikset skuffene på kjøkkenet, pakket ut alle gavene og plassert ut og kan faktisk nå se enden på dette prosjektet!

 

FØR
FØR
FØR

Jeg har også rydda bilen og har pantet alle flaskene ifra bryllupet og ifra her hjemme, når dere ser summen kan dere tenke dere hvor godt det var og få dette utav huset.😂

 

 

Vi søker smarte løsninger på kjøkkenet og ønsker og ha minst mulig i skuffene, vi har tenkt på og skaffe oss magneter på veggen til kniver og finne ett system som ser mer ryddig ut, vi har i mengder med ting og skal gå igjennom alle skapene og rydde. TTT- ting tar tid men så lenge man ser enden så er allting godt, jeg gleder meg til og dele dette med dere.  😁

MEGET fornøgd med dagens innsats!

 

I dag har jeg prøvd og ha ett sunt forhold til lista jeg laga meg over ting jeg skulle klare innen torsdag, jeg har prøvd og gjøre det jeg kan og prøver og presse meg selv til og være fornøyd med det. Egentrening! 😂

Slik såg listen ut i går
Og slik ser den ut etter denne tirsdagens innsats.

 

 

Roma ble ikke bygd på en dag, jeg prøver og få inni hodet mitt at man ikke trenger og ha alt på stell hele tiden for og føle på og være ett vellykka menneske, man gjør så godt man kan også kan man faktisk ikke forvente mer. Jeg skal virkelig prøve og bli bedre på akkurat det. Akkurat nå skal jeg nyte bildene ifra før og etter og faktisk være litt stolt over det jeg har fått utav denne deilige tirsdagen. ❤️😁

 

Det får være grenser for hvor mange kniver man trenger 😂
Alt dette er sortert ut😁

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg