Ett helvetes styr for en sofa!

Herrelighet folkens!😏

I dag tenkte jeg å ha en rolig dag i heimen og nyte dagen til det fulle!😁

Jeg fikk ett innfall og tenkte å støvesuge den nye sofaen våres litt og var helt sikker på at dette ville bli ett kort prosjekt! det høres jo rimelig enkelt ut, ikke sant? 😁

 

Aner dere hvor vanskelig det er å få dette stoffet rent? jeg angret med det samme! og dette lille innfallet ble nesten ett stort prosjekt i seg selv.
Jeg innser at dette er en sofa for mennesker uten små barn i hus og den eneste grunnen til at det ble akkurat denne er jo fordi vi har slutta å røyke begge to og tenkte at en litt dyrere sofa var tingen for oss, nå når vi slipper brennmerker etter røyken. Det var ett helvete! 😳

 

 

Jeg har banna og sagt mange stygge ord men ren ble den til slutt!😂

 

Ellers har jeg vært sjåfør for min vakre mor, lagt sammen massevis av klær og støvesugd resten av leiligheten. Det er rart hvor mye som samler seg av støv når man bor i gate 1 og har masse trafikk rett utenfor!😬

 

Jeg har vært og handlet inn til gruppa i kveld og tenker at det blir godt å avslutte bursdagen til datteren min med etterverngruppe og tømme hodet litt. Dette har vært en dag med masse tanker men for det meste av det positive slaget, jeg har sendt gave og melding og det eneste jeg egentlig får gjort er å vise hvor høyt jeg elsker henne.❤️

 

Dette har blitt en langt bedre dag en den kunne blitt, jeg kunne valgt å satt meg ned med tankene og gravd meg ned. Etterhvert blir det enklere å forholde seg til.

Man blir sterkere etterhvert som man våger og stå i de vonde følelsene, bearbeide det som har skjedd og ta lærdom av det.

Jeg er helt sikker på at fremtiden våres blir bra, jeg kjenner det bare på hele meg.❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Stå på! “Snuppis”. Med mot og viljestyrke… og én god “håndfull” aksept (Det som var er borte… Imorgen kjenner du ikke… Idag er alt hva du eier…. og DET ER HEEEELT OPP TIL DEG Å INKLUDERE ELLER EKSKLUDERE hva du selv ønsker tilstedeværende der.)
      Been there, Done that! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg